ČIŠTĚNÍ DPF FILTRŮ EURO6 U AUTOBUSŮ, NÁKLADNÍCH VOZIDEL A STAVEBNÍCH STROJŮ
Tento typ
DPF filtru byl v Evropě zaveden relativně nedávno s příchodem emisní normy
EURO 6, na rozdíl od USA kde je používají již od začátku roku 2000.
Filtr DPF emisní normy Euro 6 se vyznačuje tím, že jeho keramické jádro je zcela odkryté z obou stran, to umožňuje poměrně snadnou kontrolu případného poškození od strany motoru i výfuku.
Na rozdíl od americké verze, mají ocelová pouzdra evropských filtrů DPF emisní normy EURO 6 nepravidelné hrany, ocelové svorky, různé příruby, nebo kovové rukojeti, což znesnadňuje upnutí ke standartním adaptérům při čištění.
Jaké komlikace jsou spojeny s čištěním DPF flitrů EURO 6?
Velkým problémem při klasickém upnutí je proud kapaliny během čištění, který není rovnoměrný a nepůsobí stejnou silou po celé délce a průřezu částicového filtru. V důsledku toho nejsou vnější bloky filtru umístěné u okraje DPF filtru tak důkladně vyčištěny jako vnitřní část filtru, kde pracovní kapalina prochází s největší silou.
Máme efektivní řešení! - Adaptér na DPF filtry EURO 6
Všechny tyto
problémy řeší námi používaný inovativní EURO 6 adaptér. Speciální konstrukce umožňuje dokonalé utěsnění DPF filtru při kterém
nemůže dojít ke znečištění výfukové části
nebo poškození filtru a zároveň zachovat třífázový postup nutný k úplnému a rovnoměrnému vyčištění. Další výhodou je rovnoměrné sušení které zaručuje že zákazník bude montovat filtr 100% suchý což je nutné pro jeho správnou funkci.