Tato webová stránka používá cookies. Cookies mohou být použity pro marketingové účely, statistické a přizpůsobení služeb individuálním potřebám uživatele. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.
0 0,00 CZK s DPH
Poslední přidané položky
Celkem
0,00 CZK s DPH 0,00 CZK bez DPH
Přejít do košíku
Hlavní stránka Proč Autorozvody.cz?
Sdílet stránku Odesílatel Email příjemce Vzkaz

Proč Autorozvody.cz?

 


Vrácení zboží do 30 dnů bez poplatku

 

           Peníze zpět na vašem účtu do 2 dnů

Stát se může cokoli.. Třeba objednáte v dobré víře díl, o kterém jste přesvědčeni, že je jistě pro váš vůz. Na další den máte domluvený servis, který bude výměnu provádět, ale ten den se do servisu z nějakého důvodu nedostanete. Další termín je možný až za 14 dní. Teprve při druhé návštěvě servisu zjistíte, že díl pro váš vůz nesedí..

Tak toto by byla jinde komplikace! U nás nikoli! Zboží můžete do 30 ti dnů vrátit a vybrat si jiné. Peníze za vrácené zboží vám do 2 dnů vrátíme zpět!

 

 

 

       
Expresní dodání a pro PPL a DPD doprava zdarma u objednávek nad 5000 Kč

 

  • Dodání přes přepravní společnost

U objednávek nad 5000 Kč neúčtujeme v rámci ČR cenu dopravy (PPL, DPD). Vybrat si dle vašich preferencí můžete doručení až do domu.

Čas jsou peníze a jelikož disponujeme vlastním velkým skladem, jsme schopni garantovat expresní dodání dílů na druhý den při objednávce do 15:30 (je-li vámi objednaný díl na e-shopu skladem v poli "Hlavní sklad"). Položky ze skladu "Externí sklad" dodáme maximálně do 2 dnů (při objednávce do 17:30)
 
  • Osobní odběr na prodejně v Holicích

Pokud si ve své objednávce zvolíte Osobní odběr na prodejně v Holicích, ověřte si v e-shopu stav skladu v poli "Prodejna". Disponujeme  skladem přímo na prodejně, jehož skladová zásoba pokrývá maximální množství obrátkových položek. Zboží, které na prodejně skladem nemáme, jsme schopni velmi rychle dodat z hlavního skladu.

a) objednaná položka je skladem na prodejně

objednávka do 16:45 → k vyzvednutí ihned

b) objednaná položka je skladem na hlavním skladě

objednávka do 04:00 → k vyzvednutí v 08:30
objednávka do 10:00 → k vyzvednutí v 11:00
objednávka do 13:00 → k vyzvednutí v 14:00
objednávka do 15:00 → k vyzvednutí v 16:00
objednávka do 24:00 → k vyzvednutí následující pracovní den v 08:30

c) objednaná položka je skladem na externím skladě

Objednávka do 17:45 → k vyzvednutí následující pracovní den v 08:30
 

 

 

      
Expresní, komfortní řešení nepasujících dílů výměnnou zásilkou

 

Nechce se vám nebo nemáte čas řešit poštu - kurýra a odesílat zásilku se zbožím zpět? Za díl, který nepasuje zároveň potřebujete co nejrychleji zaslat správný díl? Jako jediní v ČR vám nabízíme unikátní službu komfortní výměny nepasujícího zboží.

Jak to funguje?

  • Kontaktujte naši zákaznikcou linku +420 466 566 701
  • Operátor s vámi ještě jednou projde proces výměny a vše vysvětlí a domluvíte se, zdali správné zboží objednáte s operátorem nebo sami na e-shopu.
  • Zboží na výměnu zabalíte do samostatné krabice nebo stretch folie a připravíte pro kurýra. Je nutné, aby k nám zboží dorazilo v krabici nebo stretch folii. Zboží se nesmí odeslat pouze v samostatném originálním obalu, nesmí být poškozeno, ani opatřeno žádnými štítky přepravce ani lepicí páskou. Zboží v originálním obalu vložte do další krabice a lepicí pásku použijte až zde. Adresu není potřeba vypisovat, kurýr již má informaci s adresou a štítek připravený u sebe.  
  • Do zásilky vložíte vyplněný formulář pro vrácení zboží (ke stažení zde),  nebo zašlete vyplněný emailem na adresu vratky@autorozvody.cz
  • Kurýr Vám doručí zásilku se správným dílem a současně si od vás převezme balíček se špatným dílem. Platíte cenu nového zboží.
  • Jakmile od vás obdržíme zpět zásilku s dílem, který nevyhovuje, naší pracovníci překontrolují zda je obsah zásilky v pořádku, zdali díl není poškozen či nebyl montován. Následně Vám do 2 pracovních dní vyplatíme zpět cenu nevyhovujícího dílu na účet uvedený ve vratkovém formuláři.
  • Cena služby je stanovena na 220 Kč s DPH a zahrnuje dopravné od nás k vám, doběrečné a dopravné od vás k nám.

 

 


Nejširší sortiment na trhu pro vozy všech značek a obrovské skladové zásoby 

 

  • více než 400 výrobců, více jak 3 000 000 náhradních dílů, kompletní nabídka originálních dílů

V naší nabídce najdete více jak 400 výrobců autodílů a více jak 3 000 000 náhradních dílů a kompletní nabídku originálních dílů pro všechny značky vozů. Spolupracujeme s předními výrobci. Z toho důvodu jsme schopni v nejkratším čase dodat i náhradní díly, které jsou jinak obtížně sehnatelné.
 

Rozumíme tomu, že čas jsou peníze. Pokud váš vůz vyžaduje opravu, nemůžete jej využívat, pak čas opravdu nešetříte.. Právě proto držíme většinu sortimentu náhradních dílů přímo skladem na našem hlavním skladě. Umíme tím požadované díly dodat v co nejkratším čase.
 

 

 


Vymazlená mobilní aplikace. Objednáte kdekoliv, kdykoliv.

 

  • Rychle, přehledně a odkudkoliv

Naší mobilní aplikaci jsme vymazlili a neustále se snažíme jí zdokonalovat. Jdeme s dobou! Počítač už není jediný nástroj pro objednávání autodílů, mobily a tablety vládnou světu a to samozřejmě vnímáme i my.

S naší aplikací můžete objednávat klikoliv a kdekoliv. Rychlé načítání stránek, přehledný výběr dílů, jednoduchý systém objednávky a mnohé další, to je naše nová aplikace. 

 

 


Jsme profíci - seženeme vše, perfektně poradíme, zkontrolujeme přes VIN

 

  • Kvalitně vyškolený personál

  • Připraveni poradit a řešit jakýkoliv požadavek

  • Zákazník vždy na prvním místě

  • Nejste si jistí s výběrem, zkontrolujeme přes VIN vozu

U nás dostanete „pouze“ kvalitní servis a služby šité pro vás na míru! Jsme připraveni dodat jakýkoli díl, či sortiment zboží, které jinde jen obtížně sháníte.

Naši profesionálové na zákaznické lince vám vždy pomohou s výběrem dílu pro váš vůz, poradí či doporučí možné varianty, ve sporných případech odkontrolují vámi vybrané zboží dle VIN vozidla. S námi máte jistotu, že poptávaný díl bude přesně ten, který potřebujete. Jednoduše na Autorozvody je spolehnutí!

 

 


Jste vždy v obraze, 100% informovanost o průběhu vaší objednávky

 

  • Informace o předpokládaném odeslání, vyzvednutí objednávky

  • Informace formou sms o připravené objednávce k osobnímu odběru

  • Informace formou sms od kurýra v den odeslání objednávky

  • Informace o zpoždění odeslání, vyzvednutí objednávky oproti předpokládanému termínu

Už se vám určitě stalo, že jste si objednali zboží, přišlo vám potvrzení objednávky a to byla poslední informace, kterou jste dostali. Čekáte na zásilku a nikdo ji neveze, nikdo se vám neozve.. Uplyne den, dva, než se rozhodnete zavolat do e-shopu a zjistíte, že zboží není skladem! 

Situace, kterou prostě nechcete.. To se vám u nás určitě nestane! Informace jsou základ a v autodílech o to větší.Proto dbáme na to, aby byl zákazník vždy kvalitně informován o stavu své objednávky a v případě problému/zpoždění tuto informaci dostal okamžitě a včas.

Po zadání objednávky, obdržíte potvrzení s předpokládaným termínem odeslání nebo vyzvednutí. Pokud se náhodou stane, že zboží již není skladem, jste kontaktováni ihned operátorem telefonicky a problém ihned vyřešíme.

  • jakmile je vaše objednávka připravena k odběru, obdržíte sms
  • jakmile je vaše objednávka odeslána, obdržíte ve stejný den sms od přepravce 
  • a kdyby náhodou padaly trakaře... a objednávka byla vyřízena o den déle, opět vás budeme informovat

 

 


Odborníci na telefonu! S námi se vždy spojíte. Pokaždé voláme zpět.

 

  • 100% zákaznický servis

  • Víme co děláme a děláme to dobře

  • S námi se vždy domluvíte, vždy zavoláme zpátky!

Na naší zákaznické lince je pro vás vždy připraven tým vyškolených specialistů, kteří jsou schopni vám pomoci s výběrem jakéhokoli dílu. Našim cílem je vždy vaše spokojenost!

V případě, kdy všichni naši specialisté hovoří se nemusíte obávat – vždy voláme zpět zákazníkům, kteří se nám v reálném čase nedovolají. Voláme zpět na každý zmeškaný hovor!