BOSCH vstřikovací jednotka-vstřik Common Rail
Požadavky týkající se technického stavu vymontovaných vstřikovacích jednotek Common Rail BOSCH:
1. Vstřikovač nesmí jevit známky nadměrné koroze nebo poškození ohněm.
2. Kryt a místa dotáhnutí nesmí jevit známky poškození.
3. Vstřikovač a jeho prvky nesmí být rozebrané.
5. Závity a odvody paliva nesmí jevit známky deformace.
6. Tryska vstřikovače může jevit známky poškození.
7. Zboží musí být vráceno v obalu od nově zakoupeného dílu.
8. Číslo výrobce na krytu musí být čitelné a vstřikovač musí být typově stejný s nově zakoupeným.
Další instrukce ohledně vratných dílů BOSCH naleznete informační brožuře ZDE.
Příklady odmítnutí navracených vstřikovacích jednotek výrobcem:
Chybí tryska - nepřijatelné
Chybí holendr k připojení trubky - nepřijatelné
Částečně roztavený materiál - nepřijatelné
Rozebraný vstřikovač - nepřijatelné
Chybějící elektromagnet - nepřijatelné
Poškození těla způsobené nesprávnou demontáží - nepřijatelné
Poškození těla způsobené nesprávnou demontáží - nepřijatelné
Poškození těla způsobené nesprávnou demontáží - nepřijatelné
Zkarbonovaný vstřikovač - přijatelné (pouze pokud je čitelné číslo vstřikovače)
Čitelné číslo - přijatelné
Lenké mechanické poškození plastového krytu - přijatelné
Poškození závitu elektrické části - přijatelné
Koroze těsnících ploch - přijatelné
Poškození části konektoru - přijatelné pouze pokud je čitelné číslo
Poškození části konektoru - přijatelné
Mechanické poškození způsobené značením - přijatelné
Čitelné číslo produktu - přijatelné
Čitelná část kodu produktu - přijatelné
Lehká koroze na těle vstřikovače - přijatelné
Lehká koroze na těle vstřikovače - přijatelné